"Jag ska måla på golvet och väggen och lite allt möjligt!"

Första helgen i Småland hade vi vännerna Rickard och Ylva med deras goa barn Meya och Louie som sällskap. Meya är åtta månader yngre än Benjamin, så nu börjar hon bli en stor tjej hon med och de lekte riktigt bra tillsammans. Benjamin hittade på hyss och lilla Meya var inte sen att hänga på ;)
 
En kväll när jag stängt in mig i sovrummet för att natta Fabian hörde jag en liten röst som glatt sa: "Meya, vill du måla med mig? Du får ha denna. Så målar vi. Jag ska måla på golvet och väggen och lite allt möjligt!" Jag trodde förstås att busungarna fått tag på varsin penna att dekorera sommarstugan med, men det var visst bara varsin roller, hihi. Så där gick de sedan, som små målare och hjälptes åt att "måla om" diverse väggar både ute och inne.
 
 
 
Gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0