Kinkig liten gosse..

Har en ledsen och kinkig liten gosse här hemma idag, som fick sin tremånaders vaccination igår. Han sa knappt ett pip vid sprutorna och jag lämnade BVC med min nöjda glada bebis.

Men på eftermiddagen, åh vad ledsen han var! Natten var ok, men hela förmiddagen idag har han varit helt olik sig. Gnäller och gråter och vill bara vara nära, vilket han får förstås - mammas lilla prins!

En liten stund förut försökte han sig på en pratstund, men underläppen började darra med en gång. Stackaren!

Nu sover han gott efter att ha fått en panodil, så jag ska skynda mig in i duschen en vända innan vi ska iväg för att hämta den lilla storebrorn.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lavsund

åh stackars lilla fabian! jobbigt med vaccin. Hoppas vi kan ses snart! kram

2012-05-09 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0