Kvällstrött!

De senaste två veckorna har Fabian haft få kvällar då han skrikit på det sätt som han tidigare gjort. Istället har vi lagt honom för natten, tidigt, innan hans skrik-timma vanligtvis brukar sätta fart och han har somnat gott utan gråt.

Idag beställde han kvällsmat redan tjugo över fem och i skrivande stund har han nyss slocknat i min famn. Natti natti liksom. Kvällstrött bebis alltså! :)

(Och ja, jag inser att risken finns att han sätter igång att skrika nu, enbart på grund av att jag var tvungen att skvallra om läget för er, haha!)

Bilder från tidigare idag. Min lilla glada going!


Kommentarer
Postat av: morfar

Du är för söt morfars minsting

2012-06-02 @ 06:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0