Mot stan!

Jag ska ner på stan en sväng idag. Har Fabian som shoppingsällskap och sen möter jag förhoppningsvis upp vännen Hanna för lunch. Daniel och Benjamin lämnar jag hemma, en uttråkad sambo (shoppa är tydligen trist!) och ett tvåårigt yrväder är inte de bästa att ha med sig om man vill vara effektiv i butikerna :)

På inköpslistan står nya tröjor till B, som vuxit mycket det senaste. Och så ett gäng shorts och byxor. Sluta med blöja står som prio ett att ägna oss åt under semestern, förutom att busa och hitta på skojiga saker förstås! Han är redan jätteduktig på att gå både på potta och toa, så det ska nog gå galant. Men jag räknar ändå med att vi behöver mååååånga ombyten i sommar. Det blir en dyr shoppingrunda det här, skulle jag gissa! :)

Ha en fin ledig (?) torsdag fina vänner! Bjuder på bild på en glad, snart blöjfri kille ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0