Två uppsättningar Fabian.

Ni som följer mig på instagram får stå ut med att se "gamla" bilder här ibland. Och ni som inte har instagram (mina svärföräldrar tillexempel, hihi) skaffa det nu! :)

Hur som helst. Det blir en del spring på öppna förskolan just nu och Fabian älskar det! Igår satt han i deras spegelhus en lång stund och pratade med den snygga killen som satt mittemot. Han själv alltså!

När Benjamin såg bilden blev han väldigt fundersam. "Mamma, finns det en till Fabian?" Hihi. Inte helt lätt att greppa kanske, att se inte bara en spegelbild på fotot, utan också själva originalet.

Nu tar jag en kort stund för mig själv i soffan, förmiddagen har bjudit på fullt ös och eftermiddagen ska vi spendera i stan. Efter hämtning av Benjamin alltså.

Hoppas ni har en lika bra onsdag som jag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Jaha, o vad är nu instagram? Förlåt en som inte är så med i nyheter ;).... Kanske kan få hjälp med det någongång kanske?! Gott o se 2 Fabian ;). Kram svärmor

2012-11-14 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0