Pyjamasparty!

Imorgon ska Benjamin och jag sova över hos min syster och Vincent för första gången. Benjamin längtar så han nästan spricker!

Förut kom han gåendes med hela famnen full av kläder. "Mamma, det här behöver jag ta med mig till moster och Vincent!"

Jag tyckte eventuellt att han hade överdrivit sin packning en smula. Men ungen hävdade bestämt att han bara packat nödvändigt mycket.

"För jag kanske spiller på linnet och linnet och t-shirten och t-shirten och t-shirten och skjortan. Och då har jag ju ingen tröja att ta på mig!"

Ja, men för all del. Han får väl bestämma över sin egen packning då, nu när han gör det så omsorgsfullt.

Jag undrar bara vem som ska kånka på väskan?



Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Lik sin farmor, KAN va bra att ha. Man vet ALDRIG vad som händer. Kramar ;)

2012-10-20 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0