Världens bästa fröknar!

Ja, det är bannemej ingen tvekan om saken. Vår guldklimp har hamnat på en av världens bästa förskoleavdelningar, med de allra bästa fröknar man kan tänka sig.

Jag är så glad och tacksam över att de tar så fint hand om min son och hans kompisar. Att de alltid gör det som är det bästa för barnen.

Igår tillexempel, ringde jag förskolan för att fråga om jag fick lämna lite tidigare idag eftersom jag hade en tid på vårdcentralen att passa. "Självklart!" fick jag till svar. När jag sa att vi kommer vid tjugo i nio, så frågade fröken om jag inte kunde lämna honom halv nio istället? "Så hinner han leka en stund inne innan det är dags att klä på sig och gå ut!" fortsatte hon.

Man blir ju helt varm i själen av ett sådant svar. Världens bästa fröknar alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0