När kroppen nästan sprängs av mamma-kärlek.

Vår lilla treåring. Han må vara en buse av högsta rang, men han är så fundersam och klok att jag förundras var dag. Och hans sätt att uttrycka sina känslor - både glada, arga,nöjda och ledsamma - han är så bra på att tala om vad han känner att jag ofta blir alldeles paff.
 
Igår fick jag ett infall att åka upp till en liten butik i närheten, som sålde ut hela sitt sortiment. Inredning, leksaker och fina grejer. Benjamin var inte sen att haka på förstås. "Vi åker bara du och jag." föreslog jag och så tömde vi hans sparbössa på ett par tior ifall han ville köpa sig något fint.
 
När jag böjde mig ner för att stänga dragkedjan på hans jacka tittade han på mig med sina vackra blå ögon och sa ordagrannt: "Mamma, jag tycker det är väldigt mysigt att åka iväg alldeles ensam med dig!"
 
Älskade, älskade barn, det tycker mamma med!
 

Kommentarer
Postat av: A

Han är en riktig prins <3

2013-01-30 @ 22:02:10
Postat av: Evelina

Finaste Benjamin! <3 <3 Nu var det så längesedan vi sågs att moster får ont i magen :(

2013-01-30 @ 23:07:03
Postat av: Carro

Nu knöt det sig i halsen på mig. Underbaring!

2013-02-03 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0