När de börjar fantisera.

Jag har en pälsväst hemma som jag fått av min syster. Den är hur fin som helst, men jag har liksom inte fått tillfälle att använda den så mycket. Jag är uppenbarligen inte lika cool som henne ;)
 
En som däremot använder den flitigt just nu är Benjamin. Han trär på sig den allt som oftast när han ska klä ut sig. Den passar tydligen bra vare sig man har rollen som polis eller affärsbiträde. Härom dagen fann Fabian den, slängd på golvet i vardagsrummet. "Oj!" sa han och fnissade, lyfte upp den från golvet men lyckades förstås inte få den på sig. Så han la den helt enkelt bara på sin bobby car, satte sig ovanpå, vände sig till mig och sa "Mjaaaaau!" innan han glatt körde vidare. Den passar uppenbarligen fint om man vill leka katt också!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Ha ha ha, passade ju bra som det oxå! Goding <3

2013-09-03 @ 15:09:53
Postat av: A

Haha!, sötnos <

2013-09-05 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0